SERVISA APKALPOŠANA (īsa versija)

1. Visām Interneta veikalā 220.lv piedāvātām precēm servisa apkalpošana tiek nodrošināta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

2. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

3. Lai saņemtu servisa apkalpošanu, Jums ir nepieciešams saglabāt un uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu, kā arī nogādāt preci autorizētajā ražotāja vai izplatītāja servisa centrā  vai Interneta veikala 220.lv servisa centrā.  Servisa apkalpošana notiks ātrāk, ja nogādāsiet preci tieši autorizētajā ražotāja vai izplatītāja servisa centrā.

4. Par Jūsu tiesībām saskaņā ar PTAL normām gadījumā, ja Preces kvalitāte neatbilst līgumam Jūs variet izlasīt šeit. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

5. Uzzināt kādos gadījumos servisa apkalpošana nav spēka var šeit.

6. Pilno servisa apkalpošans teksta versiju Jūs varat atrast šeit.

Servisa Apkalpošana

1. Visām Interneta veikalā 220.lv piedāvātām precēm servisa apkalpošana tiek nodrošināta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Pat ja ražotājs precei noteicis garantijas termiņu, kas mazāks par diviem gadiem, patērētājam ir tiesības vērsties ar prasījumu, par līgumam neatbilstošu preci 24 mēnešu laikā no pirkuma saņemšanas brīža. 

2. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

3. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

4. Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt Pircēja iespējas izmantot preci, Pircējs nevar prasīt līguma atcelšanu un naudas atmaksu.

5. Lai saņemtu servisa apkalpošanas pakalpojumus, Pircējam nepieciešams saglabāt un uzrādīt pirkuma apliecinošu dokumentu (EKA čeku, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu), kā arī nogādāt preci autorizētajā ražotāja vai izplatītāja servisa centrā vai Pārdevējam. Transporta izmaksas sedz Pircējs.

6. Lai pieteiktu prasījumu par līgumam neatbilstošu preci vai pakalpojumu, nepieciešams uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu (EKA čeku, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu), kā arī nogādāt preci Pārdevējam Ja prece ir lielgabarīta vai smagāka par 10 kg, preces nogādāšanu servisa centrā veic Pārdevējs vai, vienojoties par to ar Pārdevēju – Pircējs par Pārdevēja līdzekļiem.

7. Servisa apkalpošana notiks ātrāk, ja nogādāsiet preci tieši autorizētajā ražotāja vai izplatītāja servisa centrā, bet varat vērsties arī Interneta veikala 220.lv servisa centrā Ģertrūdes ielā 94A, Rīgā, e-pasts: palidziba@220.lv. Servisa centra darba laiks: darba dienās no 9 līdz 20.00, sestdien no 10 līdz 15.00, svētdien brīvs.

8. Iesakām, pirms nodot servisa apkalpošanai datortehniku vai mobilo telefonu, parūpēties par tajā esošo datu saglabāšanu, izveidojot rezerves kopiju, jo servisa apkalpošanas laikā dati var tikt neatgriezeniski zaudēti. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu.

9. Datortehnikai un citām elektroniskām precēm servisa apkalpošanas laikā lūdzam saglabāt iepakojumu un pretenziju gadījumā preci iesniegt tās ražotāja oriģinālajā iepakojumā, lai izvairītos no mehānisku bojājumu nodarīšanas precei, kā rezultātā preces servisa apkalpošana var tikt zaudēta.

10. Mehānismu tīrīšana neietilpst servisa apkalpošanas pakalpojumos. Šāds pakalpojums var tikt nodrošināts saskaņā ar klienta pieprasījumu, par atsevišķu samaksu.

11. Preces komplektā ietilpstošajiem aksesuāriem, akumulatoriem, baterijām, savienojošiem vadiem, putekļu sūcēju maisiem un birstītēm, spuldzītēm, drošinātājiem un citiem komplektējošiem, kuri ekspluatācijas procesā nolietojas, ervisa apkalpošana netiek paredzēta, vai tā ir ierobežota.

12. Gadījumos, kad preces servisa apkalpošana nav spēkā, bet klients atsakās no maksas remonta, tad klientam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un klients saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja klients piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz. Ja klients piekrīt maksas remontam, jāiesniedz maksas remonta pieteikuma veidlapa. Servisa centram ir tiesības pieprasīt remontdarbu apmaksu pilnā mērā pirms maksas  remonta sākšanas. 

Gadījumā, ja Preces kvalitāte neatbilst līgumam, Pircējam ir šādas tiesības saskaņā ar PTAL normām (Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas):

1. Ja no preces iegādes pagājuši mazāk kā seši mēneši: 
  1. prasīt samazināt preces cenu;
  2. prasīt novērst preces neatbilstību;
  3. apmainīt preci pret tādu pašu vai ekvivalentu;
  4. prasīt līguma atcelšanu un naudas atmaksu.

2. Ja no preces iegādes pagājuši vairāk kā seši mēneši: 

  1. vispirms pieprasīt preces neatbilstības novēršanu (remontu) vai preces apmaiņu;
  2. ja saprātīgā termiņā remonts vai apmaiņa nav iespējama, pieprasīt samazināt preces cenu vai izbeigt līgumu un atmaksāt par preci samaksāto naudu proporcionāli preces nolietojumam.

3. Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

Servisa apkalpošana nav spēkā, ja precei:

1. ir mehāniski bojājumi, kas radušies klienta vainas dēļ,

2. tiek konstatēts, ka bojāta preces ražotāja garantijas plombe, sērijas numurs, ir notikusi instrukcijai neatbilstoša iekļūšana izstrādājumā un/vai pircējs pats mēģinājis novērst bojājumu.

3. ir bojājumi, kas radušies dabas stihiju, zibens, ugunsgrēka, plūdu u.c. rezultātā,

4. ir bojājumi, kas radušies svešu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu u.t.t., iekļūšanas rezultātā,

5. ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir zemas kvalitātes ūdens (ar paaugstinātu kalcija, hlora, rūsas vai smilts saturu) izmantošana,

6. ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir ķīmisku vielu iedarbība,

7. ir bojājumi, kas radušies elektriskā sprieguma svārstību vai bojājumu gadījumā, komunikāciju un kabeļu parametru neatbilstības dēļ, kā arī citu sadzīves faktoru gadījumos (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums u.c.),

8. bojājumi radušies tādēļ, ka prece netika lietota saskaņā ar tās lietošanas instrukciju, ka netika ievēroti preces uzglabāšanas un transportēšanas nosacījumi, kā arī gadījumos, kad izstrādājums netika uzstādīts atbilstoši instrukcijai,

9. bojājumi radušies tādēļ, ka tā netiek izmantota paredzētajiem mērķiem vai sadzīves tehnika tiek izmantota profesionālā nolūkā,

10. izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus,

11. izmantota pirātiska vai neatbilstoša programmatūra (datortehnikā vai mobīlajā telefonā),

12. Nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).

Lejupielādēt lapas PDF versiju var šeit.

Pigu grupa:
Interneta veikals Internetinė parduotuvė E pood

© 2003-2017 SIA „Pigu Latvia“ | virs18.lv ™
Bez SIA „Pigu Latvia“ atļaujas aizliegts kopēt un izplatīt mājas lapā iekļauto informāciju.